Torsdag

hejhej

Idag har vi haft engelska, vi gick igenom våra nya täxt och glosor. Men jag kommer inte var där när de har glos förhör för då är jag och åker skidor :)
Vi har också haft religion, vi håller nu på med kristendom, tråkigt :/
Till lunch fick vi soppa inte så jätte gått.

Vi fick också veta att vi kom med i talngjakten i dag :)

Efter lunchen hade vi matte tema, vå gjorde någon konstig tärning eller nått. Jag fick inte ihop den så Linda hjälpte mig :)
Sen hade vi idrott då körde vi redskaps bana, det var ganska roligt :)

Vi slutade 14.40 så kom Sarah och Sophia till vår skola, Jag,carro,sarah och sophia gick hem till Astrid. Där åt vi mellan mål och körde kalleha, eller vad det heter. Jag, Sarah och sophia åkte buss hem från Astrid. Men nu håller jag på att träna till No provet i morgon. Ska göra lite andra läxor också.

Idag till middag ska vi äta fiskpinnar. Ska träna ännu mer nu. För jag kan typ ingenting :S

Kram Sandra

Igår kväll gjorde jag en kiwi dricka jag gjorde den av 5 stycken kiwisar, det var gått :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0