Torsdag

Hejhej

Idag så har vi haft idrott då hade vi redskap det var ganska kul jag blev inte så jätte trött :)
Till lunch fick vi lasange, den var lite hård på över sidan och torr men ändå ganska god.
sista lektionen så läste jag upp min inrikes och utrikes nyhet det gick ganska bra.

Efter skolan gick jag hem med carro och sarah och sophia för carro skulle hem till sarah och sophia och sarah och sophia hade kommit till vår skolan, ajja.

När jag kom hem så började jag packa och sen gjorde jag franska och nu håller jag på med matten, ska träna lite mer på franskan. Och pack ner allt väskan. Om du undrar vaför jag packa så är det så att i morgon (fradag) så ska jag på fotbolls läger och kommer hem på söndag!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: sarah

okej, vi hämtar dig väll vid skolan :)

2009-03-26 @ 21:03:25
URL: http://ssaraaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0