våffeldagen

Hejhej

Idag är det våffeldagen eller vårfrudagen som det igentligen heter.
Vi har haft engelska och franska. Astrid sa att vi inyr hade någon franska läxa så jag tränade inte på något så nu har jag jätte mycket läxor tills på fredag :S

Sista lektitionen var slöjd då gjorde jag nästan klart min skål och så jobbade jag med lera och gjorde en vas eller vad man ska kalla den.

Efter skolan iallafall gick jag och Carro hem till Astrid. Jag hade med mig 11 kr och carro 1.50 kr så vi köpte ett paket vofflor fast det saknades 50 öre men vi fick köpa den ändå :) Vi gjorde hela packetet det skulle bli ungefär 12 våfflor men vi orkade inte alla. Jag tror att jag åt 5-7 stycken det fanns 3 kvar när vi var klara. Vi hade glass och sylt på.

Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra jag tror knappast astid och jag åt ungefär 2 våfflor?

Det skulle bli 18 st, jag menar du åt ju inte mest av alla och vi andra bara två.

2009-03-26 @ 07:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0