Fredag

Hej!

Nu är det äntligen fredag sista dagen på skoveckan. Nu ska jag bara slapp och kanske sola lite ;)
Jag kanske inte hinner blogga något under lördag-söndag kommer nog vara borta ganska mycket då!

Men idag har vi haft no det var tråkigt vi fick frågor om blommor och så fick vi sjära i blommor! Sen har jag kommit i mitten av min bok En ö i havet.  Jag tycker att den är bra det finns fortsättning på den boken också så jag ska vell läsa alla.
Efter skolan gick jag hem till carro Astrid skulle ha engelska så hon gick hem efter den och vi möttes vid busshålls platsen.
På dansen så dansade vi mest disco, det var roligt. Ska typ få glass nu, mm! :)'
Till middag fick jag kykling men ris.

Puss


Här är boken jag läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0