Fredag

Hej

Nu är det äntligen fredag och idag var Astrid och Carro sjuka IGEN!
Idag har vi haft engelska, matte, frans,no, afrika. På engelskan och matten gjorde vi inget specielt. Men på No så tittade vi på konstiga filmer hela lektionen, Haha de var så tråkiga så man börja skratta :) Hahha
När vi skulle ha Afrika hade vi också halva passet klassråd då pratade vi om gröna lund för vi ska dit på klass resa, jag har inte börjat sammla in pengar än men jag måste börja göra det. Afrika så har vi fått välja ett land jag valde Thailand men jag hitter typ inge mer fakta o nu har jag skrivit ungefär en sida stödord.

Har fotbollsmatch i kväll kommer inte ihåg vilka vi skulle spela mot men jag hoppas vi vinner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0