Gröna Lund

Hej

Nu är jag hemma från gröna lund. Det var jätte roligt där. Först av allt åkte jag, sofia, min mamma och min lille bror insane. Som jag sa innan att jag inte ville åka men jag gjorde det, jag tyckte den var roligast av typ allt :) Men det var ganska läskigt ;) Där insane står nu där stod vikingagungan. Vi var på Gröna Lund från klockan halv tio till halv tre. Vi var där så tidigt för vå farfar jobbar¨på taxi stocholm och då fick de biljetterna billigare och så får man gå in lite tidigare.
Jag åkte också stora bergodalbana, kvasten, vilda musen, lustiga huset, flygande mattan och många fler.
Min pappa vann också en stor choklad 2000g!

Håller på att ladda upp bilder.
Hade inte med min mobil in till Grönan ska se om min kusin kanske laddar upp några bilder.

Puss


Choklanden min pappa vann!


Fick ett tröst pris när vi körde något, kommer inte ihåg vad!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan va kul, kan jag få en? tss♥

2009-05-17 @ 19:27:58
URL: http://carolinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0