Måndag

Hej

idag vaknade jag klockan åtta och gick upp och åt flingor sen fick jag brottom så jag tog cykeln till skolan. Iskolan hade vi bara tråkiga lektioner. Vi var också och såg på adison.se eller vad det heter. En i vår dans grupp var med.
Efter skolan gick jag och Astrid hem till carro vi bakade muffins, de blev jätte goda :)
Jag cyklande hem ca halv sex och när jag kom hem åt jag spagetti med köttfersås. Sen har jag skrivigt om Thailand det land som jag har valt och jag är typ klar nu jag skrev tre eller fyra sidor kommer inte ihåg ;)

Ska typ göra min andra läxa snart det är historia men det är bara några frågor så det tar nog inte så lång tid!

puss

laddar upp några bilder snart!


Muffins vi hade choklad på sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0