Måndag

Heej!

Idag var vår fröken sjuk så vi hade två andra lärare. På mårgonen hade vi musik vi håller på att välja låt till avslutningen. Ska se om jag kan hitta någon av de vi har och välja i mellan.
Till lunch fick vi pyttipanna, jag själv tycket inte att det är så gått. Men jag fick i allafall ner lite :S jag tog en macka också. Efter lunchen hade vi EA så jobbade jag med Fantacy.

Efter skolan gick Carro och Astrid hem till mig vi år mellanmål och tittade lite på simsons. Sen gick vi till Sarah och Sophia vi hade först bara tänkt att hämta carros pollenmedicin men vi var där i typ 45 min sen blev de nästan försenade till dansen för vi glömmde bort tiden :S

Men nu är jag hemma och till middag åt vi lax men potatis. Jag har tränat på engelskan och gjort franskan och blev nyss klar med en läxa tills i morgon. Jag tror iallafall att det är rätt:)

Puss



Här är två av de! Kommer inte ihåg fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0