Tisdag

Hej!

Idag var inte carro i skolan för hon är sjuk. Idag så har vi haft idrott Astrid var inte med på den för hon håller typ också på att bli sjuk nu! Men iallafall på idrotten körde vi baseball. Efter hade vi lunch och vi fick korvstråganoff men ris, pyttepanna och makaronesallade. Jag tog korvståganoff och sen makaronesallad.

Efter lunchen hade vi no/bild då blev jag nästan klar med min bild. Och då NO gjorde vi olika pappers former.

Men nu är jag iallafall hemma. Jag har precis ätit mellanmål och ska snart börja träna på engelskan är redan klar med franskan gjorde den i går. Ikväll är det också fotboll som jag nog ska gå på :)

Puss

Bilder:

Figurerna som vi gjorde på NO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0