torsdag-fredag

Hej!

Nu har jag inte skrivigt på länge för jag har varit borta. På Torsdagen åkte jag till landet med min kusin(Sofia), farmor och farfar. Jag och Sofia sov nere vid sjön de har bygt en liten stuga där, det var ganska kallt för det fanns igenet element. Det var synd att vädret var så dåligt, för annars kunde vi ha solat lite ;) Istället kollade vi på film! Vi såg Twilight, yes man och narnia. Sofia och jag läste klart våran bok på första kvällen så andra kvällen tog vi en kale anka pocket, men jag orkade inte läsa så mycket av den. Vår lilla gulliga kusin Ludvig var där också med hans föeladrar så klart. Jag och Sofia gjorde inte så mycket där men vi hoppade på deras stutsmatta, lekte lite med Ludde och tittade på film.

Puss
Laddar upp några bilder sen!

Bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0